OT omezeni podle IP v cendmailu

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Sobota Duben 24 03:36:23 CEST 2004

> Je-li ten xinetd zkompilovany s podporou tcpwrappers, tak by toto melo
> fungovat bez problemu a to i pro velky pocet polozek blacklistu. Format
> souboru hosts.deny viz
>
> man hosts_access
Taxem si ten manual svoji blbou anglictinou precetl jeste jednou a objevil
jsem, ze "hrisniky" muzu psat do samostatneho souboru a do hosts.deny to
zapsat treba
sendmail: /etc/sendmail.deny spawn(blabla) &
Jen si nejsem jisty, zda oznaceni "whitespace" znamena i "newline", no snad
jo ;-)

Jenze potiz je s tim, ze se tam pise neco o bufferu a ja vazne netusim,
jestli ten buffer je 512byte, 1k, 8k, 32k nebo kolik. Netusite?
Taky jsem nenasel, jak se da otestovat, zda tam nemam nejakou chybu, nez
zrestartuju xinetd.

--
Petr