Mandrake

Z.Kováč zdenekxy na atlas.cz
Sobota Duben 24 16:22:04 CEST 2004

Zdravím
Já jsem taky začátečník, loni na jaře jsem začínal s Mandrake 9.0. Byl jsem
skoro spokojený. V létě jsem si koupil noví stroj a chtěl jsem i novou
distribuci. Na Mandrake 9.1 si spousta lidí stěžovalo, Mandrake 9.2 ničilo
optické mechaniky LG jsem její spokojeným vlastníkem. Tak letos v lednu jsem
se obrátil na technickou podporu SUSE CR, ti mi poradili s kompatibilitou a
jaké ovladače nastahovat aby vše šlapalo jak má. Tak jsem se stal spokojeným
vlastníkem distribuce SUSE Linux 9.0 professional. Máte dva měsíce instalační
podpory ( po telefonu nebo mailem ), a dvě kvalitní příručky v češtině.
Zdeněk Kováč