Mandrake

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Sobota Duben 24 16:24:12 CEST 2004

> Já jsem taky začátečník, loni na jaře jsem začínal s Mandrake
> 9.0. Byl jsem
> skoro spokojený. V létě jsem si koupil noví stroj a chtěl
> jsem i novou
> distribuci. Na Mandrake 9.1 si spousta lidí stěžovalo,
> Mandrake 9.2 ničilo
> optické mechaniky LG jsem její spokojeným vlastníkem. Tak
> letos v lednu jsem
> se obrátil na technickou podporu SUSE CR, ti mi poradili s
> kompatibilitou a
> jaké ovladače nastahovat aby vše šlapalo jak má. Tak jsem se
> stal spokojeným
> [...]

Jako zacatecnika vas obeznamim, co bude nasledovat.
Nekolik lidi se zepta, proc jste to sem psal. Jini se budou rozcilovat, ze
reklama (na Suse) ma byt oznacena. Par lidi se zacne hadat o tom, jestli
Mandrake muze za to, ze to nicilo LG mechaniku a pravdepodobne dospejou k
zaveru, ze si za to LG muze sama. Nastane asi i hadka, jestli je Mandrake
lepsi nez Suse, do niz zasahnou i fandove Debianu, Redhatu a dalsich
distribuci. Proste tu bude veselo a hlavne spousta mailu o nicem, jako je
tento muj.
Ja ho ovsem posilam do konference pouze z toho duvodu, ze diky nemu se snad
nestane to, co jsem napsal vys. (to je dobra schyza)
Nicmene vitejte. :-)

TNX