OT omezeni podle IP v cendmailu

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Sobota Duben 24 12:34:46 CEST 2004

> Jistejsi je takove radky ukoncit znakem '\'.
Tak jsem to vyzkousel bez '\' a vypada to, ze to funguje s newline taky.

> To bude asi nej nejaky buffer na parsovani konfiguraku. V kazdem pripade
> ale pokud pretece, tak se o tom dozvite v syslogu (stejne jako o jakekoliv
> jine chybe v syntaxi, coz je odpoved na vasi dalsi otazku).
no to ale bude dost pozde, ne? Predpokladam, ze se cely seznam zakazanych IP
nedrzi v pameti, ale nacita se pokazde pri pokusu spojeni se sendmailem.
Takze do syslogu se to dostane az pri prijmu prvni zpravy po zmene
konfigurace. Nebo je to jinak?

> Nevim jak xinetd, ale inetd neni nutne restartovat, staci mu poslat HUP
> signal.
No ja si na to napsal v baschi tohle
#!/bin/bash
mcedit /etc/sendmail_deny
/etc/init.d/xinetd reload

Jak misto posledniho radku poslu HUP? Treba se zase neco noveho naucim, tedy
jestli odpovite :-)
--
Petr