Vice domen na jednom serveru

Petr Koval pk na nux.at
Neděle Duben 25 06:18:27 CEST 2004

Jan Houstek <houstek na utf.mff.cuni.cz> wrote:

> Hmmm, a jak to souvisi s tim, o cem jste psal predtim?

Ted mela byt spis otazka co to ma co delat s topikem.

A k tomu muzu pouze rict i blby windows kontroluje retezeny CNAME
i kdyz CNAME po MX ci CNAME po NS ne.

Pocet zretezenych CNAME kdy dojde k chybovemu hlaseni ti ale nepovim
ja se s tim setkavam poze u jinych ale ja se s stakovymi nesmysli jako
zkouseni kolik CNAME za sebou mohu pouzit ci kdy presne dojde
k chybovemu hlaseni nezajimam.

Co se tyce definice pouziti CNAME v request for commenst, je
jednoznacne CNAME pouze vuci A ale nikoliv vuci dalsimu CNAME.

A s topikem to nema uz co delat. Byla moje chyba.