Kompilace pro Linux pod Windowsem

Peter Luciak peter na luciak.org
Neděle Duben 25 12:50:33 CEST 2004

On Sat, Apr 24, 2004 at 11:54:45PM +0200, František Burian wrote:
> Dobry den,
>
>   Doma mam firewall bezici na jadre Debian 2.2.22 zkompilovanem pod
> gcc 2.95.3, stroj (Pentium ne-MMX). Ve skutecnosti je to distribuce
> fli4l v.2.0.8 Dostal jsem se do situace, kdy potrebuji vyrobit soft
> do toho firewallu v C (pomoci gcc). Bohuzel nemam doma jiny linux s
> nainstalovanou podporou gcc a na ten firewall se balik develop nevejde.

	Jedna moznost je najst niekoho kto vam ten soft u seba skompiluje a
naspet posle iba binarku, resp. skompilovat ten soft sam, ale na inom
pocitaci a binarku preniest. Co je to za program, ake kniznice vyzaduje,
ake verzie tych kniznic mate na tom fw?

bye
c.
--
Peter `cuco' Luciak 		jabber://cuc0@jabber.sk
peter na luciak.org 		http://www.luciak.org/

Všetci chcú tvoje dobro. Nenechaj si ho vziať.
                                             -- S.J. Lec