[Fwd: zalozni pripojeni na internet]

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Duben 25 20:52:41 CEST 2004

On Sun, 25 Apr 2004, Ales Vizdal wrote:

> To muze byt potiz, pokud tazatel nema adsl se statickou IP.

To je pravda, ale pokud se pohybuje alespon ve stejne siti a ma stalou
gateway (meni se pouze jeho IP) tak to nemusi vadit. Pokud se mu meni i
gateway tak by to zrejme slo resit zpusobem ze budu testovat nejakou IP
adresu v siti primarniho providera na kterou si nastavim statickou routu
v dobe kdy od nej dostavam pridelenou default gateway. (stejne si ji musi
nekde pamatovat kdyz se chce vratit zpet) No a pak by to melo jit testovat
i s nestalou def.gw.