zalozni pripojeni na internet]

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Neděle Duben 25 23:34:31 CEST 2004

> ps: neznate nejakej zalohovaci softik , ktery skopci adresarovou
> strukturu a oddelene zataruje a komprimuje  jednotlive adresare?
> (nsad to nekdo pochopi :-)) .Uz me nebavi koprimovat 150GB maildiru do
> jednoho taru a potom kvuli obnove jednoho maildiru cekat
> nekolik hodin.
No ja bych 150GB resil ponekud netradicne. Poridil bych si 2 supliky na IDE
disk, koupil y IDE disky 160GB a zalohoval bych na stridacku na ne. Pokud
byste pouzil SATA disky, tak ty jdou odpojit za chodu zcela bezpecne, ale to
ma vyznam pouze pro widle, nebo pokud by se pouzival v linuxu automount.
Pokud se bude mountovat prikazem, tak je to jedno.
Myslim, ze cena tohoto reseni neni zadna zavratna, zivotnost bych odhadoval
take delsi nez u pasek nebo CD-RW/DVD-RW a rychlost bude nesrovnatelne vyssi
pro oba smery toku dat ;-) A mozna, ze ani nebudete muset komprimovat.
--
Petr