zalozni pripojeni na internet

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Duben 26 03:51:10 CEST 2004

On Mon, 26 Apr 2004, Petr Vileta wrote:

> Elektronika to zvladne docela urcite, pokud mate suplik, kde klicek odpojuje
> napajeni.

No to je otazka. Jde o to, co se v takovem okamziku stane na sbernici.
Nepovazoval bych za samozrejme, ze vypnuti proudu do disku a nasledne
preruseni sbernice, nemuze zpusobit problem.

Nicmene je to OT. Jen jsem chtel upozornit, ze u disku by mel clovek
implicitne predpokladat, ze hotplug _neni_ mozny, dokud mu neni explicitne
potvrzen opak (tj. ze vsechny zucastnene komponenty jsou na to pripraveny
a pocitaji s tim).

-- Honza Houstek