zalozni pripojeni na internet

Dejma dejma na volny.cz
Pondělí Duben 26 09:32:04 CEST 2004

> vy, ja jsem
>
> Nekde jsem cetl ze neni dobre odpojovat disku napajeni v dobe
> kdy ma pripojenu ksandu, protoze pak muze dojit k napajeni
> disku pres tu ksandu a k pretizeni budicu na MB. Mozna ze u
> serial ATA to nebude vadit.

Jako svůj Prim systém používam W2k. Kolegové vedle mě v kanclu WXP a
všichni běžně připojujeme a odpojujeme HDD ze sekundární IDE kšandy za
chodu winů, bez restartu, bez ztráty dat jak je nám libo. stačí připojit
IDE kšandu, pak power - říct systému ať se mrkne co je nového, naskáčou
mi tam písmena a je to. Nakopu tam ,věci, nebo fdisk ,nebo format nebo
PQ resize - cokoliv, a když skončím řeknu winům tenhle HDD nepužívej -
pak vyndám power a nakonec kšandu.

Fachá to na 99% . Některý strý disky řádově do 500MB občas se PC kousne.
s disky od 2GBjsem tyto problémy nikdy neměl a že sem jich prohnal
systémem desítky - stovky. mimo jiné takhle sosám data ze zdánlivě
mrtvých disků, někdy při této metodě ještě ožijou (2 z deseti) a já z
nich ještě sosnu "mrtvá" data. Typycky cvakájící disky - někdy
nepřelezou přes BIOS, ale ve winech jsou data vidět a lze je sosat.

Ze SATA nejsou problémy vůbec

Bye Dejma