ssh klice zadane rucne a do ssh-agenta

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Pondělí Duben 26 11:03:14 CEST 2004

Michal Čihař wrote:

> Zdravím

> Co třeba v ~/.ssh/config nastavit jaký klíč se má pro daný server
> používat (tuším IdentityFile)? Pak to nebude muset zkoušet všechny.

Aha, to je vlastne castecna nahrada ssh-agenta. Spolu
s ssh-agentem to nefunguje, ale pokud agenta vypnu a
pro kazdy server specifikuju klic, funguje to. Klice ovsem
musi byt ulozeny na disku a postrada to i nektere dalsi
vyhody agenta. Ach jo, puvodne jsem myslel ze agent vybira klic
inteligentnejsim zpusobem nez metodou pokus - omyl.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035
tel (prace):    222090701
icq:            250163477