IPTABLES

Pavel Kraus pavel.kraus na matfyz.cz
Pondělí Duben 26 22:06:00 CEST 2004

Veros Kaplan teithant o Re: IPTABLES:
> : mam pro s iptables mam zaple logovani, ale v syslogu se nic nezobrazuje
> : :( nevi nekdo kde bych mel zacit hledat chybu syslog je funkcni.

1) Je také potřeba, aby běžel klogd, a snad je ho potřeba také restartovat.

2) IPtables logují jako facility kern, což typicky do syslogu nechodí. V
syslog.conf bude napsáno, kam se tyhle zprávy píšou, pokud vůbec někam.

> relevantní kousky) Sice do šéfa furt hučím, že potřebuju křišťálovou
> kouli, ale furt mi jí nechce koupit...

V téhle konferenci bych čekal spíš počítačové mágy, a zatím je to tu samý
hermetik. Fascinující ;-)

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F