DOS

Michal Samek spec_list na tony.cz
Úterý Duben 27 13:22:26 CEST 2004

Mate mnoho moznosti. Pokud pouzijete dosemu, musite si overit, zda
funguje zamykani zaznamu a souboru. Mne se to ani za 5 let nepodarilo
uspokojive vyresit. Funkcni by snad melo byt udelat "terminal server" a
nesdilet soubory pres sit, problem je, pokud budete chtit nektere
stanice nechat jako win - i kdyz putty dnes asi taky umi celoobrazovkovy
rezim... Dale je u takoveho reseni problem s vyuzitim lokalnich
periferii typu barcode scanner a spol. Take modul cifs by uz mel
podporovat zamykani, narozdil od smbfs - nezkousel jsem jeste. Jo a
jeste zbyva ne-moc-stabilni reseni pres mars a nativniho netx/vlm
klienta pro dosemu. Protoze mikrosoftiho sitoveho klienta do dosemu asi
nedostanete. Doufam, ze jsem to dostatecne zamlzil :) kdyz tak napiste
presne, jak byste si to predstavoval...

Michal Samek