stahovat pri nevyuziti linky

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Úterý Duben 27 14:58:53 CEST 2004

dobrý den,

> Neslo by nejak zaridit, aby nejaky program ci skript sledoval "jestli je
> nekdo na intenetu" - cili jestli se prenasi nejaka data z a do

ano to by neměl být problém, sám jsem něco podobného vytvářel,
ale pro trochu jiný účel

> internetu a jestli ne - spustilo by se stahovani napr. pomoci wgetu, ale
> kdyby nekdo zadal do prohlizece stranku nebo tak, okamzite by se to
> zastavilo... je neco takoveho mozne? Ze by to treba v 15min intervalech
> kontrolovalo?
No, kdyby to kontrolovalo v 15min intervalu tak by to asi nepostřehlo že někdo
právě surfuje...takže by to chtělo tak vteřinové intervaly (5sec, 10 už je
moc), šlo by to taky napsat tak, že třeba v době kdy se nepředpokládá že by
někdo byl na netu (noc), tak by to kontrolovalo v 10min intervalu.

--
Antonín Kolísek akolisek na centrum.cz
http://linuxx.hyperlinx.cz