stahovat pri nevyuziti linky

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Úterý Duben 27 15:06:23 CEST 2004

Petr Sigut wrote:

>dostal jsem nasledujici napad: mam celodeni, ale relativne pomale
>pripojeni, mam pocitac s Linuxem a pak jeste jeden, ktery muze pres
>maskaradu taky na internet.
>
>Neslo by nejak zaridit, aby nejaky program ci skript sledoval "jestli je
>nekdo na intenetu" - cili jestli se prenasi nejaka data z a do
>internetu a jestli ne - spustilo by se stahovani napr. pomoci wgetu, ale
>kdyby nekdo zadal do prohlizece stranku nebo tak, okamzite by se to
>zastavilo... je neco takoveho mozne? Ze by to treba v 15min intervalech
>kontrolovalo?

Toto se resi pomoci qos
    http://luxik.cdi.cz/~devik/qos/
    http://luxik.cdi.cz/~devik/qos/htb/

Pokud se to nechcete ucit, muzete si napsat
treba v shelu jednoduchy skript na planovani
stahovani pomoci wget - jak navrhujete. Ale
ani to nebude pro zacatecnika uplne trivialni.

Volba je na Vas.

Zdravi
OldFrog.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'