stahovat pri nevyuziti linky

Petr Sigut petr.sigut na atlas.cz
Úterý Duben 27 17:53:48 CEST 2004

> (*) Misto parsovani vystupu utilit typu netstat bych spis asi udelal
> logovaci pravidlo do iptables vyuzivajici modulu limit (v okamziku
> zvyseneho mnozstvi brouzdacich paketu, by se to zapsalo do logu, nebo
> jeste lepe rovnou do toho shapovadla pres -j ULOG). Ten download by se
> spustil s nejakou rozumnou setrvacnosti (5 minut), pokud by behem te
> doby zadna dalsi aktivita nebyla, tak by se zase vyhodil.

Dekuji vsem za podnetne navrhy, jde videt jak to jde vsechno pekne resit
nekolika zpusoby. Ale vyhral Honza Houstek:) Prijde mi to nejjednodusi,
ale nijak bych to "neshapoval" proste bych chtel poslat wgetu signal
kill nebo tak nejak, aby to bylo co nejjednodusi. Problem je v tom ze
sem celkem zacatecnik a to pravidlo pro IPTABLES asi nestvorim.

--
Petr Šigut
petr.sigut na atlas.cz