stahovat pri nevyuziti linky

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Úterý Duben 27 18:56:44 CEST 2004

On Tue, 27 Apr 2004, Petr Sigut wrote:

> Dekuji vsem za podnetne navrhy, jde videt jak to jde vsechno pekne resit
> nekolika zpusoby. Ale vyhral Honza Houstek:) Prijde mi to nejjednodusi,
> ale nijak bych to "neshapoval" proste bych chtel poslat wgetu signal
> kill nebo tak nejak, aby to bylo co nejjednodusi. Problem je v tom ze
> sem celkem zacatecnik a to pravidlo pro IPTABLES asi nestvorim.

Hmmm, normalne bych vam asi napsal RTFM a odkaz na Meta-FAQ, ale kdyz uz
jsem to tedy "vyhral", tak to nejak zkusim dokoncit :)

- jak chcete ten wget vypinat/spoustet? stahujete vzdy jeden velky soubor,
nebo mate nejakou frontu?

- to stahovani bezi primo na routeru a brouzdaci jsou za natem na druhem
stroji, nebo jak presne ta topologie vypada?

- pri jake aktivite se ma to stahovani vypnout? staci si vsimat odchoziho
provozu na 80/tcp, nebo chcete sledovat i jine sluzby?

-- Honza Houstek