stahovat pri nevyuziti linky

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Úterý Duben 27 21:23:32 CEST 2004

On Tue, 27 Apr 2004, oldfrog.linux na volny.cz wrote:

> Chci se ujistit jestli mi neco neunika: Narazite na to, ze stahovani
> probiha rovnou na routeru a na az za vnitrnim rozhranim routeru?

Ne. Primo do toho mailu jsem psal, ze predpokladam pro jednoduchost, ze
shaper je dedikovany stroj bez INPUT/OUTPUT trafficu. Ono i kdyby se do
toho nejak IMQ (nebo jina metoda kontroly prichoziho trafficu)
zamontovalo, tak by to principielne nicemu nepomohlo.

Jde o to, ze na prichozim konci uzkeho hrdla uz tezko udelam nejake QoS.
Proste co prijde, to prijde. Maximalne muzu neco pozahazovat nebo spozdit,
a doufat, ze si s tim transportni mechanismus (tj. vetsinou TCP) poradi.
Uspech, ktereho tim dosahnu, ja ale znacne omezeny v porovnani se stavem,
kdy ovladam odesilajici stranu.

-- Honza Houstek