Jak jsem se zbavil spamu

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Středa Duben 28 02:54:44 CEST 2004

> Existuji sluzby ktere muzete vyuzivat presne pro tyto ucely a shromazduji
> udaje o open-relay SMTP serverech z mnoha ruznych zdroju. Jsou zalozene na
> bazi DNS (typicky), takze je i celkem jednoduche kontrolu vlozit takrka do
> cehokoliv. Viz http://www.spamcop.net/ a dalsi.
Ano to znam, reportuji tam obcas spamery, jenze za jejich blacklist chteji
penize. Je to "donation" a asi staci poslat 1 dolar (nezkousel jsem), jenze
ja za jakoukoliv platbu do ciziny dam v bance minimalne 200 Kc, tak by se mi
to dost prodrazilo. A platit kreditkou pres internet vazne nechci :-(
Me slo spis o to, ze by nekomu nenarocnemu moje reseni mohlo pomoci. Pro
zacatek staci do blacklistu zapsat celou Nigerii, Cinu, Chile a par US
firem, co maji v nazvu "Marketing" nebo "Direct" :-)
--
Petr