Jak jsem se zbavil spamu

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Středa Duben 28 05:56:24 CEST 2004

On Wed, 28 Apr 2004, Petr Vileta wrote:

> Aha, a muzete mi popsat, jak se ptate? (radsi vic "po lopate") Ale ja
> mel na mysli spis download blacklistu, tak abych ho mohl rovnou
> podvrhnout nejakemu filtru/parseru na mem serveru. Za to prave chteji
> platit.

Sysleni toho listu v zasade nema moc smysl, protoze v okamziku, kdy maily
prijimate, tak v drtive vetsine pripadu mate i pristup na net. V tom
okamziku je pro vas mnohem snazsi se na to jmeno proste zeptat, nez
stahovat obrovske listy.

V pripade intenzivnejsiho provozu by asi bylo na miste nejake kesovani,
ale stale ne download cele databaze.

Pripadnou nedostupnost te blacklistove sluzby lze resit v zasade dvema
zpusoby, prijetim mailu, nebo vygenerovanim docasne chyby.

-- Honza Houstek