Jak jsem se zbavil spamu

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Duben 28 10:54:10 CEST 2004

On Tue, Apr 27, 2004 at 10:39:15PM +0200, Jirka Kosina wrote:

> Existuji sluzby ktere muzete vyuzivat presne pro tyto ucely a shromazduji
> udaje o open-relay SMTP serverech z mnoha ruznych zdroju. Jsou zalozene na
> bazi DNS (typicky), takze je i celkem jednoduche kontrolu vlozit takrka do
> cehokoliv. Viz http://www.spamcop.net/ a dalsi.

Ve SpamCop.net je (alespon poslednich 14 dni opravnene byl)
mx1.seznam.cz. Pred rokem to vyresili, letos me poslali do haje, ze pry
SpamCop neni "kvalitni".

Takze jsem SpamCop na ~30 serverech zrusil a chodi mi ted asi o 50% vice
spamu...

:-(

Nemate nekdo tu moznost jim rict, at s tim neco udelaji a nevymlouvaji
se na pitomosti?

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz