Linux / Sarge vs. HP LJ 5Si

Anti.Trust antitrust na centrum.sk
Středa Duben 28 12:16:59 CEST 2004

Pekny den.

{ Poznamka:
Istej char. organizacii som slubil, ze im (zadara) nainstalujem
laserovku. Odporucal som im (tlacia vela), ze nex si kupia nejaku
pouzitu s postscriptom a podla moznosti sietovkou.

Darovali im HP LaserJet 5Si - Postscript+2sietovky (toho sa bojim viac
ako jednej)+tlac na A3 (a myslim aj duplex). Nakolko 1. odisla im stara
a surne to potrebuju, pojdem im to spravit zajtra = nemam cas na
dokladnu pripravu; 2. budem mat na to iba 4-5 hod. (ci je IMHO dost, ale
ak nastanu problemy - vtedy velmi malo) a je to odo mna cca 350km
[ono fyzicky tam musim ist kvoli inym zalezitostiam a nerobi mi to problem]
}

Tlacit sa bude v podstate iba z jedneho stroja (lebo pouzivaju ltsp -
robil im to moj znamy, udrziavam to (v tom chatrani :) ja).

Kedze som v zivote (ani pod Win) nespojazdnoval NETtlaciaren ^ nikdy v
zivote/nepamatam PS tlaciaren pod Debianom, tak privitam:
(na nete som pozrel HP manualy aj dalsie Lin veci, ale predsa)
- mozne zadrhle?
- na co si dat pozor?
- postupnost krokov?

Instalovat aj na LPT, ale len na sietovku?
Pouzivaju interny rozsah 10.0.7.0/24.
LJ pojde do 100mbit switcha [].

Pouzit lpr, lpd, cups al. cosi ine?
[prostredie maju KDE, o gnome a "malych" WM neuvazuju]

Biju sa uvedene nejako medzi sebou?

Vdacny budem za vsetky linky, upozornenia, navody
[urcite mnohi z vas maju priamu s uvedenou tlaciarnou skusenosti]

OT:
(no linux Q)
Ma to HDD - da sa nejako vypnut? (urcite to nevyuziju ^ ratam, ze bude
dost hlucny)

Ako nastavit accounting na tlaciarni?
[vraj to podporuje, ale ako - podla coho?]

AT