zmena kodovani mysql

Peter Lištiak mladyk na 3pen.sk
Středa Duben 28 15:17:17 CEST 2004

Dobry den aj vam.
   Nuz myslim, ze to bude robit dost velke problemy ak su v db nejake
BLOB polozky.
Tie su v dumpe ako binarne data a teda ich nesmiete prekodovat ...
mozno ma mysqldump nejaky option aby to daval v hexa alebo nejako
podobne ale
neviem o nom ... Inak by to bolo v poriadku - teda ak nemate BLOB tak
mozete pouzit recode file ...

Mlady