stahovat pri nevyuziti linky

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Duben 28 17:35:29 CEST 2004

On Wed, Apr 28, 2004 at 04:34:49PM +0200, Dalibor Straka wrote:
> Mam takovy napad, ktery by mel fungovat
>
> prichozi traffic presmerovat na loopback/dummy, tam ho voshapovat a poslat
> dal. Tim padem se jednou objevi jako odchozi a uz se muze nasadit HTB
> kteremu se da rate 1kpbs ceil <maximum>kbps.
Presne taky napad som uz niekolkokrat mal, ale podla mna to stroskota na
nejakej somarine. Zvazoval som loopback, tuntap, pptp, ethernetovy loopback a
virtualny ethernetovy adapter (to posledne sa vola nejako inac ale neviem sa
teraz k tomu dogooglit).

Podla mne pojde len ten ethernetovy loopback (teda pichnes do compu 2
ethernetove karty navyse a spojis ich crosspatch kablom, linux ma na to nejaky
patch aby to fungovalo), ale to ocividne pozaduje dodatocny HW a je to "take
divne". Ale vyzera to hackersky :-).

> Pokud v tom neni vylozene logicka chyba, je to jednoduche a i bych nejak
> z hlavy vedel jak to napsat.
Dam ti hned par uloh na dumanie (netvrdim, ze nemaju riesenie, ale ze to nie
je trivialne):
- ako spravis routovaciu tabulku?
- ako "prijmes" paket dvakrat?
- ako spravis aby to spravne fungovalo oboma smermi?

> -- Dalibor Straka
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
 "What happens when you read some doc and either it doesn't answer your
 question or is demonstrably wrong? In Linux, you say "Linux sucks" and