Jak jsem se zbavil spamu

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Duben 28 18:49:07 CEST 2004

On Wed, 28 Apr 2004, Jan Houstek wrote:

> Neprakticke ano, ale jinak to nejde. Hodne velka cast spamu (obcas i vice
> nez polovina) prijde pres zalozni MX, i kdyz je primarni MX dostupny.
>
> Uz jsem videl snahu resit to konfiguraci backupu, ktere odmitaji postu
> prijmout, pokud usoudi, ze s primarnim serverem neni zadny problem, coz
> nepovazuju za prilis stastne reseni.

Já o tomto řešení už docela vážně uvažuji.
Spočítáno a podtrženo mi za poslední měsíc nepřišlo přes záložní server
nic jiného než spam a viry. A dokonce jsem kvůli tomu musel na tom
záložním systému nasadit antiviráka, což se mi také dvakráte nelíbilo...

Nejrychlejším řešením ale asi bude zrušit záložní MX záznam v DNS, pošta
si počká u odesílatele nebo někde na cestě a budu mít klid...

R.V.