debian-mips na indigo2 - bootp problem

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Duben 28 20:23:31 CEST 2004

  Zdravim,
> Zkusil jsem nastavit 2 pocitace jako point to point. Na strave serveru
> jsem nastavil tyto soubory:
  nevim jestli je to jeste aktualni,

> # feed ports for bootp from indigo2 PROM
> echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_no_pmtu_disc
> echo 2048 32767 > /proc/sys/net/ipv4/ip_local_port_range

> Na indigu:
  Jestli se indigo jen tak hryzne a zustane viset spojeni tak je to
znama chyba ktera se odstranuje budto tema radkama vyse na strane
serveru ale musi to byt hned po ifconfigu nebo mozna pres a jeste se presvedc
jestli jsou tam ty hodnoty potom opravdu zapsane, obcas to zlobi. Dalsi
moznosti je na strane serveru pouzit jakekoliv jadro 2.2.x se kterym
to bude fungovat. Nevi se presne v cem je vlastne chyba...

PS: Jestli jsi z Brna tak ti s tim muzu pripadne pomoct...
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz