3D akceleracia na RADEON 9200

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Duben 28 20:27:23 CEST 2004

> Zdravim,
  Ahoj,

> mam problem s 3D podporou na mojej karte.
>
> glxinfo mi stale vypisuje:
> direct rendering: No
  No to hej, protoze se nenacita DRM modul v jadre budto protoze nemas
dobre nainstalovane ATI ovladace nebo protoze mas VIA KT400 ci vys a
jadro 2.4... Muzes zkusit jadro 2.6 a DRI ovladace z X karta se nastavi
jako radeon a pres ChipID se presvedci ze je radeon8500 a pak to
funguje.

> [...]
> (WW) fglrx(0): * DRI initialization failed!                  *
> (WW) fglrx(0): * (maybe driver kernel module missing or bad) *
> (WW) fglrx(0): * 2D acceleraton available (MMIO)             *
> (WW) fglrx(0): * no 3D acceleration available                *
>
> uz som skusal nainstalovat GATOS,  fglrx ovladace od ATI, ale stale to
> nepomoha. Vyskusal som vsetko co som nasiel na nete ale stale sa mi to
> nepodarilo.
>
> Vedel by mi niekto poradit ako to rozbehat?
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz