Tisk na A3

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Duben 29 07:44:25 CEST 2004

Jiri Pidrman napsal(a):
> Dobry den,
>
> mam problem s vytistenim dokumentu na format A3. Stale nemohu presvecit
> tiskarnu, aby pouzila tento format. Tiskarna je HP Color LaserJet 8500 a
> pouzvam CUPS 1.1.17
> Tiskarna tiskne stale jen cast dokumentu na A4. V tiskarne je v zasobniku 2 A4
> a v zasobniku 3 A3.
> Zkousel jsem nastavit v CUPSu jak velikost papiru, tak zasobnik, ale nepomohlo
> to.
> Obrazek jsem nejdrive zkousel tisknout primo z Gimpu, pak jsem ho ulozil do
> [...]

Co takhle vytvořit novou tiskárnu a v ovladačích ji nastavit papír na A3 ?

Jinak nemám takovou tiskárnu takže nemůžu sloužit, on taky možná ten
ovladač od HP to neumí.

Já zase nemůžu donutit HP 5550 k tisku na A5 (A4 normálně) tak to tisknu
tak že udělám 4xA5 a ty vytisknu jako jednu A4.
(prostě jak nastavím tiskárnu i programy na A5 tak mě to na tiskárně
vyleze jako A4 buď přes celou stránku nebo třeba pouze nějak zmršené)

Prostě asi HP neumí tisknout na nic jiného jak A4 :-(

|    ICQ    179223500                    |