Re: Logování na ssh

david_novy na lion.cz david_novy na lion.cz
Čtvrtek Duben 29 08:00:56 CEST 2004

Vážený, děkuji za Vaši reakci, vždy jsem si myslel, že když člověk něco neví
a chce něco rychle vyřešit, poradí se v diskuzním fóru, takže jsem této
možnosti využil. Jelikož mam na síti přes 200 počítačů, docela kmitam, takže
diskuze se mi jeví jako nejrychlejší řešení. Jo a tu volbu co popisujete mam
v poznámce. Jinak jak jsem již napsal, problém jsem vyřešil, chyba byla v
právech nastavených  na .ssh.

David Nový