Jak jsem se zbavil spamu

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Čtvrtek Duben 29 10:16:32 CEST 2004

	Ja uz o tom rovnez nejakou dobu uvazuji a diky soucasne
infrastrukture Internetu mi to prijde jako dobry krok. Existuji nejake
objektivni duvody, proc to nedelat?

	Navic bych to doplnil jeste odmitnutim posty z IP adresy, ktere
nema alespon nejaky PTR zaznam - nerikam, ze to problem resi, ale dle
mych cca rocnich zkusenosti by vyrazne ulehcilo antispam databazim...:-)
(na druhou stranu bych musel aktivne doplnovat white-list diky bordelu
mnoha ISP)