Logování na ssh

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Duben 29 14:00:58 CEST 2004

On Thu, Apr 29, 2004 at 08:00:56AM +0200, david_novy na lion.cz wrote:
> Vážený, děkuji za Vaši reakci, vždy jsem si myslel, že když člověk něco neví
> a chce něco rychle vyřešit, poradí se v diskuzním fóru, takže jsem této
> možnosti využil. Jelikož mam na síti přes 200 počítačů, docela kmitam, takže
> diskuze se mi jeví jako nejrychlejší řešení.
Ked chces taku relativne jednoduchu vec, najrychlejsi je google, na druhom
mieste je irc. Konferu osobne pouzivam, len ked som predchadzajuce moznosti
vycerpal, alebo ked ide o komplexnu zalezitost.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
               Dudes! May the Open Source be with you.