zaloha dat

Krajola Anděl andel.krajola na GYMSUP.BRNO.INDOS.CZ
Čtvrtek Duben 29 15:35:38 CEST 2004

na mem asi 8 let starem disku, ktery byl po celou dobu mimo pocitac jsem nasel jeste svoje stre hry pro dos. a koneckoncu co brani tomu, aby jste disky jednou za tyden pripojil, v pripade, ze mate o tyto data strach?

mk

---

Dobrý den,