OT: zaloha dat

Jiri Pidrman jpidrman na volny.cz
Čtvrtek Duben 29 15:40:51 CEST 2004

Dne čt 29. dubna 2004 14:48 Honza Novacek napsal(a):
> Dobrý den,
>
>   resim problem se zalohou dat cca 200GB/mesic, jde o data
>   z videokamer. Zalohy musim uschovavat 13 mesicu.
>
>   Jakou se vydat cestou, jaky HW pouzit?
>   Aby:
>   - HW byl komp. s fedorou
>   - minimalni naroky na obsluhu
>   - data byla na zaloznim mediu pouzitelna i po 1 roce

A co takhle pasky. Ty jsou urceny primo pro zalohovani. Muzete si vybrat od
DDS40 (coz je 20GB nekomprimovane na jedno medium a cena mechaniky kolem
20tis.) az po SDLT320 (coz je 160 GB nekomprimovane na jedno medium a cena
mechaniky pres 120tis.) Zalezi kolik jste ochoten investovat. S DDS ma
prakticke zkusenosti a neni problem se zprovoznenim. Slisel jsem nazory, ze
media jsou nespolehliva, ale pokud se pouzivaji kvalitni media, tak taky
nejsou problemy.
Se zprovoznenim DLT uz nemam prakticke problemy, ale nebal bych se toho.
Co se tyka obsluhy, tak ta je trivialni.

JiPi