Jak jsem se zbavil spamu

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Čtvrtek Duben 29 18:32:55 CEST 2004

> To je hezke, ale problem mam jiny - v /etc/mail/access.db jsou
> ruzne vyjimky.
>
> Mel jsem za to, ze sendmail prochazi tento soubor sekvence, ale
> bohuzel ne...
Mozna placnu blbost, ale neni lepsi pouzit /etc/hosts.allow a
/etc/hosts.deny ? Ja prave s access.db taky neuspel, tak jsem to resil
takhle a zatim jsem spokojen. V dokumentaci se uvadi, ze se to bere v poradi
allow,deny a je mozne se odkazovat na externi list, takze pokud se neco
najde ve whitelistu, uz se to (asi) nehleda v blacklistu. Kouknete v tomhle
threadu na moji puvodni mess.
--
Petr