reset mobilem

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Čtvrtek Duben 29 18:38:14 CEST 2004

> No na sériovém portu tě ten mobil bude na houby když PC nereaguje zamrzne.
>
> Co takhle nějakej snímač hluku s relátkem, relátko připojit na reset
> kontakt toho PC, případně na kontakt zapínání (trochu složitější) no a
> čidlo dát k mobilu a jak mobil zazvoní tak se relátko sepne.
Zbytecne slozite ;-) Pokud ma mobil skutecny HW modem (coz uz maji dnesni
mobily vsechny), tak je tam drat RING, na kterem se objevi napeti vzdy, kdyz
telefon zvoni. Tenhle drat se zavede do nejakeho elektronickeho rele (staci
neco z TTL obvodu a miniaturni rele s civkou na 5V/0,00nic mA) a kontaktem
tohoto rele je mozne "stisknout" reset tlacitko.
--
Petr