[ANNONCE+KOMERCE] jobs linuxsoft.cz

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 29 18:54:06 CEST 2004

On Thu, 29 Apr 2004, Ing. Pavel Janousek wrote:

> Tak to mi nějak uniklo nebo jsem při studiích zaspal, ale toto se ke mne
> nedoneslo...

Veta: Kazde liche cislo cislo je prvocislem. (1 pro na chvili povazujme
take za prvocislo)

Dukaz:

matematik: 1 je prvocislo, 3 je prvocislo, 5 je prvocislo, 7 je prvocislo,
9 = 3 x 3, veta neplati

fyzik: 1 je prvocislo, 3 je prvocislo, 5 je prvocislo, 7 je prvocislo,
9 ... hmm, chyba mereni, 11 je prvocislo, 13 je prvocislo ...

inzenyr: 1 je prvocislo, 3 je prvocislo, 5 je prvocislo, 7 je prvocislo,
9 je prvocislo, 11 je prvocislo, 13 je prvocislo, ...

informatik: 1 je prvocislo, 1 je prvocislo, 1 je prvocislo, 1 je prvocislo, ...

:-))

> I kdyz čistě teoreticky při správně definované algebře jde v podstatě s
> matematikou úplně cokoli...:-)

Tak tohle je tedy kvalitni zvast. Pojem prvocisla zavisi pouze na
axiomatice aritmetiky prirozenych cisel a dost by me zajimalo, jak byste
ji zmenil, aby se to neredukovalo na trivialni teorii a prvocisla se
chovala nejak jinak.

-- Honza Houstek