wine a registrace M$-XP

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Duben 29 20:08:49 CEST 2004

Dobrý den,

tak jsem zprovoznil ve wine MSIE a dalších pár věcí a dostal jsem od
šéfa Frontpage 2003 s licenčním číslem (legálním) abych si to do něj
nainstaloval když už mi to tak pěkně fičí.

Jenže

a) je to wine tudíž nevím jak se bude chovat licenční mechanizmezeček,

b) na té samolepce s číslem je že klíč může být aktivován pouze 2x

Nechci šéfovi "zničit" licenční číslo (je jich tam sice celkem 5, ale
nejsem sám kdo to bude používat).

Nemáte někdo praktické zkušenosti s instalací a registrací M$-XP
produktů do wine?

Děkuji,

--

Jaroslav Lukeš

PS. Pomiňme prosím stránku vhodnosti toho kterého editoru a že na linux
jsou lepší. Já kvůli zbytku firmy ten frontpage potřebuji.

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!