[ANNONCE+KOMERCE] jobs linuxsoft.cz

Pavel Kysilka goldenfish na mamutik.ucw.cz
Pátek Duben 30 00:50:12 CEST 2004

On 26-04-2004 13.56 +0200, Pavel Kysilka wrote:

	 zdravim,

> neco nabidnu, ale zaroven i neco shanim.
> nejde mi ani o zvysovani navstevnosti linuxsoftu, spise o to,
> aby par hodin me programatorske prace slouzilo ucelu.
>
> [ANNONCE]

<cut>....</cut>

trosku se tato diskuse minula ucelem a vymkla kontrole. chtel jsem dat
akorat annonci na moznou praci a jeji lepsi shaneni pro lidi pracujici
s linuxem, vysvetleni pojmu linuxovy pristup.

je mozne se dale seriozne bavit. kdo ma zajem, tak je mozno v
pres nize uvedeny mail. pripadne talk na linux.cz jine debaty.
co me zajima:
- vylepseni jobsu
- co by jste, na nich uvitali
- navrhy, namety, buggy

pripadne osobne . vice http://linuxsoft.cz/patek/

pokud ma nekdo pocit, ze je nevyuzity a nema nic lepsiho na praci nez,
odpovidat ne moc vecne v tomto threadu, tak osobne bych potreboval
zprovoznit par veci(snad nejen k memu uzitku) na masine a nejak to nestiham.
samozrejme zadarmo. par veci ohledne opensource mi nikdo nezaplati a
delam je.

- DVB-S kartu od Technotrend pod 2.6.x jadrem - vyvojar zatim
  neodpovedel - zkusim mailing-list.
- doupravit patch na FM radiokartu MediaForte PCI RadioLink a poslat do
  kernel konference - 2.6.5 kernel
-  udelat korektni loadovani modulu frammebufferu Matrox G200 v 2.6.x
   jadre, at se neni rozhozeny obraz pri nahrani modulu
 - centericq v debian testing pada pri pouziti na portu 5223
 - gcc v debian testing pada pri prekladu jadra 2.6.6-pre3
 - Nokia9210 a chyba pri zapisu na disk D: pres p3nfsd - reportovano
 - SiS7012 zvukovka - velmi slaby zvuk pres line-in - reportovano

 nejak to mozna casem vyreportuju a pomuzu s testovanim(snad nejen).
 ale nestiham a nemam cas odepisovat prilis v konferencich. pripadne je
 mozno me ohledne techto veci kontaktovat na
 goldenfish[zavinac]linuxsoft[tecka]cz .

  timto mailem tu nechci nikoho urazit. ale vetsina lidi uzna, ze tento
  thread tomu, aby treba mene padaly aplikace na linuxu anebo si nekdo
  odnesl dalsi znalosti, nepomuze.

  v tomto threadu a na delsi cas v teto konfere koncim.

 zatim nashledanou
   pavel kysilka