zaloha dat

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pátek Duben 30 08:23:26 CEST 2004

	Mohu se zeptat na zdroj techto informaci? Vlastnim Maxtora
6Y160P0 a nic takoveho jsem nepozoroval (ale na vykon si nestezuju a
vychazi mi mi docela odlisne oproti testum ala zive/testcentrum).
Naopak, dle nasich techniku ma Maxtor jedny z nejhorsich diagnostickych
utilit, ktere nejsou schopny rict skoro nic jineho nez ze udelaji
"surface scan". Nevim, ja na ne nedal a misto WD ci Hitachi (Seagate uz
nikdy) verim Maxtoru prave z duvodu nasazovani v nejmenovanych diskovych
polich.