Jak jsem se zbavil spamu

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Duben 30 13:47:16 CEST 2004

Milan Keršláger wrote:
: > Existuji sluzby ktere muzete vyuzivat presne pro tyto ucely a shromazduji
: > udaje o open-relay SMTP serverech z mnoha ruznych zdroju. Jsou zalozene na
: > bazi DNS (typicky), takze je i celkem jednoduche kontrolu vlozit takrka do
: > cehokoliv. Viz http://www.spamcop.net/ a dalsi.
:
: Ve SpamCop.net je (alespon poslednich 14 dni opravnene byl)
: mx1.seznam.cz. Pred rokem to vyresili, letos me poslali do haje, ze pry
: SpamCop neni "kvalitni".
:
	Jo, taky jsem od nich slysel toto. Ale myslim ze se vymlouvaji,
protoze paralelne s tim mi pres mx1.seznam.cz chodily skoro denne spamy
(od ceskych firem), ktere jsem poctive na Spamcop reportoval. Takze bych
rekl ze na tom blacklistu jsou opravnene a meli by neco delat se svymi
klienty.

: Takze jsem SpamCop na ~30 serverech zrusil a chodi mi ted asi o 50% vice
: spamu...

	Tohle jsme udelali tak, ze mame ve spamassassinu pravidlo, ktere
mailum ze seznam.cz a dalsich ceskych freemailu ubere nejaky ten bodik,
takze sice staci malo na zahozeni do spamboxu, ale pouhe relayovani pres
seznam.cz nestaci.

-Y.

 Any compiler or language that likes to hide things like memory allocations
 behind your back just isn't a good choice for a kernel.   --Linus Torvalds