zaloha dat

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Pátek Duben 30 13:56:14 CEST 2004

> Spravte to takto. Zalohujeme tyzdenne 25GB, tocime na to 3ks 60GB
> obycajnych maxtor diskov v sufliku, uz vyse 2 roky a pohoda. Pri vymene sa
> pocitac vypina, takze ziaden hotswap, mozno casom. Cele nas to nestalo ani
> tolko ako nova DDS3 mechanika, a ked bude treba vacsie disky, ostanu nam 3
> "nekonecne" disky na bezne pouzitie.

Jenze ja potrebuji mit k dispozici zalohu rok starou...

Ale odpoved jsem dostal. Vsichni mluvi jen o hdd, pasky a
jina reseni jsou pri tomto objemu stranou, a data snad na
disku budou i po roce bez pripojeni ke zdroji.
Disky mohu mesic nechat pracovat a potom diagnostikovat.

Takze to taky tak udelam.
Vsem diky za pomoc.

Honza Novacek