zaloha dat

Jiri Pidrman jpidrman na volny.cz
Pátek Duben 30 14:32:39 CEST 2004

> Jaky ze to je objem? Napr. ATI-3 umi 100GB (native), LTO2 ma 200GB, SAIT-1
> 500GB ...
>
> Navic u velkych objemu si muzete poridit nejakou velkou knihovnu s
> dostatecnym poctem pasek.

Souhlasim, pasky jsou prave vhodne pro vetsi obem dat. Je tam vetsi porizovaci
cena, ale pri vzrustajicim obemu dat uz cena neroste tak rychle. Myslim si,
ze vetsina lidi doporucuje HDD prave pro to, ze neresi zalohovani velkeho
mnozstvi dat a tam HDD vychazi levneji, takze maji zkusenosti s HDD a ne s
paskami. Vas objem dat je podle mne tak na rozmezi, ale ja bych to resil
pomoci pasek.

JiPi