zaloha dat

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Pátek Duben 30 14:36:10 CEST 2004

Dobrý den,
30. dubna 2004, 14:31:04, napsal jste:

> [...]

Je to statni zakazka, takze to neni o financich.
Jde jen o to, aby to bylo funkcni, jednoduche, spolehlive.

A kdyz jsme procetl, co tu kdo rikal o paskach ( ja s tim
zkusenosti nemam - proto se ptam), tak jsem nabyl dojmu viz.
vyse.

Jedna se o 200GB/mesic a skladovat rok.
Optimalne, aby nekdo 1x za mesic vymenil pasku nebo hdd.

Honza Novacek