HP OfficeJet G55

Ivo Panacek ivop na jlabs.cz
Pátek Duben 30 14:44:56 CEST 2004

Jiri Kulhan wrote:
> Dobry den,
>
> snazim se zprovoznit $SUBJ. Muze mi nekdo zkusit doporucit ovladace,
> pripadne zkusenosti s nimi?
> Cetl jsem clanek na root.cz, jenze ten se o HPIJS nezminuje a doba aod
> jeho napsani uz trochu pokrocila. Nejak nevim, jestli je projekt HPIJS
> naslednikem HPOJS, pripadne co z toho vlastne nainstalovat. Je mi vcelku
> jedno, jestli budu pouzivat USB nebo paralelni kabel...

To zarizeni mam a chodi (bolelo to :) => nemusite se bat.
(jde i oboustranny tisk a kvalitni tisk fotografii)

hpijs je o driverech, tj. jaka data te tiskarne poslat
hpoj je o komunikaci, tj. jak je te tiskarne poslat, funguje i skenovani

rozhodne doporucuji usb, funguje (a zda (!) se mi rychlejsi)

Zprovozneni toho hpoj byla docela pracicka, chce to detailne si precist
dokumentaci. Nicmene ted v primerene aktualnich distribucich to uz
rovnou je (vcetne sane-backend na skenovani), takze mate-li
novu distribuci, nebo na ni muzete bezbolestne prejit, tak bych to
urcite doporucil.

--
S pozdravem
Ivo Panáček