zaloha dat

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pátek Duben 30 15:12:29 CEST 2004

On Fri, 30 Apr 2004, Honza Novacek wrote:

> Je to statni zakazka, takze to neni o financich. Jde jen o to, aby to
> bylo funkcni, jednoduche, spolehlive.
>
> A kdyz jsme procetl, co tu kdo rikal o paskach ( ja s tim zkusenosti
> nemam - proto se ptam), tak jsem nabyl dojmu viz. vyse.
>
> Jedna se o 200GB/mesic a skladovat rok. Optimalne, aby nekdo 1x za mesic
> vymenil pasku nebo hdd.

V takovem pripade neni co resit. Poridte nejakou lepsi paskovou mechaniku
a odpovidajici knihovnu na takovy pocet kazet, aby mesicni zalohu bylo
mozne udelat bez obsluhy.

Obsluha bude trivialni, staci, aby v prubehu mesice nekdo ty pasky vyndal
a vymenil za nove a ty stare patricne oznacil a uskladnil.

-- Honza Houstek