Kodovani cestiny v Licq na WBEL3

Rene Seifert rs.konfera na seznam.cz
Pátek Duben 30 15:20:11 CEST 2004

Zdravim vsechny pritomne,

mam problem s kodovanim ceskych znaku. Pouzivam klienta Licq 1.2.7 s
Gtk+licq (oba rpm balicky od Milana Kerslagera z ftp.linux.cz) ve White
Box Enterprise Linuxu 3, graficke rozhrani Gnome. Pokud nekomu napisu
cesky, dotycny vidi misto "ceskych" znaku jen nesmyslne znaky. Pokud mi
odpovi s interpunkcnimi znamenky, ja jeho odpoved vubec nevidim. Musim
jeste podotknout, ze protejsi strana pouziva Win. Jak donutim Licq
prekodovat znakovou sadu UTF-8 <--> CP1250 ? V konferenci jsem nasel
informace pro verzi 1.2.6, menu System->Options->Language. Ale ja
takovou volbu vubec nemam. Dale tam byla rada nastavit u kazdeho
uzivatele v seznamu jeho kodovani (idealni...) ovsem takove volby u
jednotlivych uzivatelu jsem  v kontextovem menu nenasel.
S napetim ocekavam vase rady ;-)

Dekuji a hezky vikend

Rene Seifert
Ostrava