squid - nektere stranky se nezobrazi

Peto - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Pátek Duben 30 18:25:30 CEST 2004

oldfrog.linux na volny.cz wrote:
> Dobry vecer,
>
> vyjimecne se stane, ze squid neposkytne nektere stranky.
> Jedna se napriklad o http://www.avoncosmetics.cz nebo
> http://www.t-mobile.cz . Browser se snazi stranku dlouho
> nacist az skonci na timeout a chybove hlaseni squida "The
> requested URL cannot be retrieved.". Setkal se jiz s tim
> nekdo? Lze si pomoci upravou konfigurace squida? Proxy
> pracuje v rezimu transparentni proxy, (presmerovani pomoci
> iptables) vetsina stranek funguje bez jedine chybicky.
> Proxy bezi na routeru, kde se zaroven maskaraduji klientske
> adresy.

> [...]

Je to squid-om?
Mne to robilo napr. lexmark.cz, icq.com, a:
www.linuxiso.com
www.openoffice.sk
www.open.sk
www.open.com
http://www.distrowatch.com/
www.icq.com
http://downloadfinder.intel.com/scripts-df/Product_Filter.asp?ProductID=861
http://www.intel.com/support/graphics/linux/graphics.htm
http://support.intel.com/support/chipsets/iaa/sb/CS-001410-prd663.htm

Problem bol v tom, ze mnoho (aj dolezitych - icq.com ...) routrov
nespravne interpretuje ECN.

Viac vid echo v kerneli, ked som to "odkompiloval", vsetko bezi OK.

Odporucam vyskusat s NAT a FW bez SUIDa.

IMHO je problem v tomto.

Peter
www.lentus.sk