[ANNONCE+KOMERCE] jobs linuxsoft.cz

Petr Baum petr na baum.com.au
Pátek Duben 30 23:30:18 CEST 2004

On Friday 30 April 2004 08:50, Pavel Kysilka wrote:

> <cut>....</cut>
>
> trosku se tato diskuse minula ucelem a vymkla kontrole. chtel jsem dat
> akorat annonci na moznou praci a jeji lepsi shaneni pro lidi pracujici
> s linuxem, vysvetleni pojmu linuxovy pristup.
>

> pokud ma nekdo pocit, ze je nevyuzity a nema nic lepsiho na praci nez,
> odpovidat ne moc vecne v tomto threadu, tak osobne bych potreboval
> zprovoznit par veci(snad nejen k memu uzitku) na masine a nejak to
> nestiham. samozrejme zadarmo. par veci ohledne opensource mi nikdo
> nezaplati a delam je.

Můžu přihodit svůj problém? Potřeboval bych čas od času pomoc s jedním
počítačem (Mandrake) v Praze. Používá se v kanceláři - ne moc typickým
způsobem - a uživatel má minimální zkušenost s Linuxem. Dodavatel nedokončil
konfiguraci a výsledný polotovar potřebuje trochu pomoct (uživatel taky...).
Předpokládám, že by to nebylo zadarmo.

S pozdravem

Petr

--