Chyba LILO s hlaskou LBA

paolo.d na 64.cz paolo.d na 64.cz
Neděle Srpen 1 09:30:15 CEST 2004

>Rada znela disk=/dev/hdb bios=0x81, nebo prehodit vypalovacku na /dev/hdd.
>Vsimnete si carky pred nebo, jedna se o tzv. vylucne nebo. Pokud mate
>disky na hda a hdc a EAM vypalovacku na hdd, tak bude vypalovacka
>pochopitelne 0x82. Explicitne to vypisovat do lilo.conf ale v tomto
>pripade neni treba (proto taky ta rada, at ji prehodite).

Vypalovacka DVD byla na hdd celou dobu, jen jsem v lilo zduraznil
umisteni hdc (disk se SuSE). Ale zkratil jsem i originalni vygenerovany
lilo.conf, nastavil natvrdo v BIOSu LBA (to jsem ale zkousel uz driv),
prehazel partition na hda (zaloha, zruseni disku, nove partisny a
natazeni dat zpet, mel jsem totiz nazacatku neprirazenych 8MB,
pozustatek jednoho bootmanagera). V kazdem pripade uz je to v poradku,
tedy mozna ne v naprostem, ty zaznamy jak to vidi 2.6, myslim rozdily v
LBA bych asi mel opravit, ale SuSE jede a to je pro me dulezite :-).
Tak jeste jednou diky za radu a pro priste uz budu chytrejsi.

--
Paolo D., Prostejov
ICQ 51557144