TFTP+konfigurace

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pondělí Srpen 2 01:23:04 CEST 2004

> Je to jednoduche. Vsechny potrebne informace najdete tady:
>
> http://knihy.cpress.cz/Book.asp?ID=338
> --
> Milos Prudek
Prominte, ze se montuju do diskuze, ale takovehle odpovedi me dokazou
vytocit. Kdyz jste VY mohl koupit knizku za 300 Kc, proc by si ji nemohl
koupit KAZDY, ze? :-( At tam odpoved najde nebo ne.
No ja jako zacatecnik dopadl jeste hur. Koupil jsem knihu "Linux
dokumentacni projekt" za 900 Kc a pul roku na to jsem totez nasel v pdf
volne ke stazeni.
Mozna by bylo lepsi na zpravu nereagovat vubec, nebo evidentniho zacatecnika
poslat radeji semhle:
http://www.mirc.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=96

--
Petr